„Pagrindinis dėmesys praėjusį pusmetį buvo skiriamas žinomų prekės ženklų pritraukimui. Taip pat daug dirbome su esamais nuomininkais, padėjome ieškoti geriausio prekių asortimento ir jo valdymo modelio. Pastebėjome, kad apyvarta geriausiai auga tose išparduotuvėse, kurios prekiauja stipriais prekių ženklais ir specialiai „outletui“ užsako praėjusių metų drabužių kolekcijas iš užsienio tiekėjų,“ - teigia „Parkas Outlet“ vadovė Vida Minkštimienė.

Labiausiai augo avalynės – 40,2 proc. - išparduotuvių apyvartos. Nedaug atsiliko ir drabužių bei sporto prekių išparduotuvės, lyginant su praeitų metų pirmuoju pusmečiu jų apyvarta išaugo atitinkamai 35,2 proc. ir 32,2 proc.

Sėkmingiausiai šiemet prekiavo „Parkas Outlet“ esanti „Batų išparduotuvė“, pasiekusi 148 proc. didesnę apyvartą, „Winner Sport“ apyvarta augo 72 proc., „Audimas“ – 69 proc. „Apranga išparduotuvė“ - 48 proc.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją