Šiuo sandoriu, užbaigtu dar 2012 m. sausį, buvo siekiama tik "konsoliduoti ir supaprastinti verslo grupės struktūrą", tačiau svarbiausia yra tai, jog dabar ir „Ikea” prekės ženklas oficialiai turi gana konkrečią vertę.
Beje, bendrame brangiausių prekės ženklų kontekste suma, sumokėta už „Ikea”, nėra jau tokia didelė. 2011 metas brangiausiu pasaulyje ženklu pripažintas "Apple" prekės ženklas, jis, "BrandZ Top 100" reitingo duomenimis, įvertintas 153 mlrd. dolerių (427 mlrd. Lt). "Google" prekės ženklo vertė siekia 111,5 mlrd. dolerių (310 mlrd. Lt). Trečiąją vietą 2011 m. reitinge užėmė IBM - 100,8 mlrd. dolerių (279 mlrd. Lt).
Į brangiausių pasaulio prekės ženklų dešimtuką taip pat pateko "McDonald's", "Microsoft", "Coca-Cola", "AT&T", "Marlboro", "China Mobile" ir "General Electric". Pastebima, kad brangiausių prekės ženklų dešimtuke - devyni amerikiečių ir vienas Kinijos prekės ženklas ("China Mobile" - viena garsiausių Kinijos telekomunikacijų bendrovių).