"Viena pagrindinių "Kiss" paklausos augimo priežasčių - sidras baruose ima konkuruoti su stipriuoju alkoholiu", - sakė "Švyturio-Utenos alaus" generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

Bendrovės duomenimis, pernai sidro rinka Lietuvoje išaugo 81 proc. - iki 4,9 mln. litrų. Sidro "Kiss" užimama rinkos dalis per metus išaugo iki 32 proc., jam taip pat atiteko 60 proc. šalies pilstomo sidro rinkos.

2003 metais "Kiss" priklausė 16,7 proc. Lietuvos sidro rinkos.

"Švyturys-Utenos alus" penktadienį rinkai pristatė naują miško uogų skonio sidrą "Kiss", kuris, kaip tikimasi, padidins šio prekės ženklo užimamą netradicinių sidro skonių rinkos dalį.

Pasak "Švyturio-Utenos alaus" marketingo direktoriaus Prano Kuisio, Lietuvos sidro rinka turi didelę augimo perspektyvą, kadangi sidro suvartojimas vienam žmogui yra 3 kartus mažesnis nei Estijoje. Lietuvoje per 2004 metus vienas žmogus vidutiniškai išgėrė 1,5 litro sidro, Estijoje - 5 litrus.

"Švyturys-Utenos alus", be sidro, rinkai dar siūlo alų, alkoholinius koktelius ir mineralinį vandenį.

Alaus darykla neskelbė 2004 metų veiklos rodiklių. 2003 metais ji uždirbo 68,7 mln. litų audituoto grynojo pelno - 9,9 proc. mažiau nei 2002 metais. Bendrovės pajamos palyginamuoju laikotarpiu išaugo 7,5 proc.: nuo 279,9 mln. iki 301 mln. litų.

"Švyturio-Utenos alaus" pagrindinis akcininkas yra Skandinavijos koncernas "Blatic Beverages Holding", valdantis 75,85 proc. bendrovės akcijų. Koncerno akcijas lygiomis dalimis - po 50 proc.- valdo dvi pasaulio alaus milžinės - Danijos kompanija "Carlsberg" bei Didžiosios Britanijos "Scottish&Newcastle".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją