Šiandien nemokamai įkrauti mobilųjį telefoną galima tik didžiuosiuose prekybos centruose „Maxima“, kiti atsisakė teikti šią paslaugą, kaip nereikalingą pirkėjams.

Neaišku, kodėl vienuose prekybos centruose neatsiranda norinčiųjų nemokamai įkrauti mobiliuosius telefonus, o kituose jų netrūksta.

Tiesa, nereikėtų nustebti, jei eilėje įkrauti telefoną teks stumdytis kartu su benamiais, kurie anaiptol neprimena lojalių pirkėjų. Ir jie čia tikrai nėra reti svečiai, mat darbuotojui, kuris paėmęs telefoną jo savininkui išduoda numeriuką, iš karto nurodo kroviklio numerį, užuot teiravęsi, ar gali įkrauti tokio modelio telefoną.

Nesulaukė pirkėjų susidomėjimo

Prekybos tinklas „Rimi“ šios paslaugos savo pirkėjams neteikia jau daugiau nei keletą metų. Pasak „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovės Ramintos Stanaitytės-Česnulienės, atsisakyti krauti mobiliuosius telefonus paskatino gerokai sumenkęs pirkėjų susidomėjimas.

„Pirkėjams ši paslauga nėra itin aktuali, nes šiuolaikinių telefonų baterijos laiko gerokai ilgiau, be to, daugelis naudojasi automobiliniais krovikliais ir telefoną mieliau krauna automobilyje, užuot nešę į parduotuvę“, – kalbėjo „Rimi“ atstovė.

Prekybos tinkas „Iki“ tokios paslaugos savo pirkėjams apskritai niekad nesiūlė, mat jų tikslas – kuo greičiau aptarnauti klientus ir taupyti jų laiką.

Pikas – po darbo valandų

Tuo tarpu prekybos tinklo „Maxima“ atstovė ryšiams su visuomene Olga Malaškevičienė tvirtina, kad ši paslauga anaiptol nėra atgyvenusi ir ja besinaudojančiųjų tikrai netrūkta.

„Žinoma, jei lyginsime šios paslaugos populiarumą dabar ir prieš kelerius metus, tai be jokių abejonių situacija yra pasikeitusi. Pirmieji mobilieji telefonai taip ilgai negalėjo išlaikyti budėjimo rėžimo – išsikraudavo kur kas dažniau nei šiuolaikiniai. Todėl dabar ir poreikio tokio nėra, nes telefonų baterijos yra pajėgesnės, jų nebereikia taip dažnai įkrauti“, – technologijų privalumus vardijo O. Malaškevičienė.

Vienoje didžiausių parduotuvių „Maxima“ siūloma įkrauti 5 skirtingų modelių telefonus, populiariausių – „Nokia“ ir „Samsung“ vienu metu gali krautis ir daugiau. Pasak
O. Malaškevičienės, vienu metu galima įkrauti 12 klientų mobiliuosius telefonus, per dieną šia paslauga pasinaudoja apie 50 pirkėjų.

„Daugiausia telefonų kraunama po darbo valandų, kai žmonės atvyksta apsipirkti, o susisiekimo priemonių baterijos ima sekti“, – tvirtina tinklo „Maxima“ atstovė.

Norėtų įkrauti ir kompiuterį

Pasiteiravus, ar nepridaro nuostolių benamiai, kurie taip pat atneša įkrauti telefonus, nors dažniausiai nieko neperka, O. Malaškevičienė patikino, kad jie žmonių neskirsto ir įkrauna visų to pageidaujančių klientų telefonus.

Prekybos tinklas „Maxima“ ne tik neketina pasekti kitų prekybininkų pavyzdžiu ir atsisakyti šios paslaugos, priešingai – neatmetama galimybė, kad ateityje jų spektras plėsis.

„Pastebime, kad populiaru užsienio svečiams mūsų parduotuvėse įkrauti telefonus, nes dažnai pasitaiko, kad telefoną pasiėmus į kelionę, jo kroviklis lieka pamirštas namuose. Be to, dabar jau dažniau pasitaiko, kad klientai klausia, ar negalėtų įkrauti ir kompiuterio“, – kalbėjo
O. Malaškevičienė.

Klientų telefonai informacijos skyriuose paprastai neužsibūna ilgiau nei valandą. Ar įmanoma per tiek laiko visiškai įsikrauti telefoną?

Pasak MTTC vadovo Gintaro Kručko, visiškai įkrauti telefoną dažniausiai užtrunka 2–3 valandas ir sunaudojama apie 0,01 kWh elektros energijos. Palyginimui, įkrauti kompiuterį vidutiniškai prireiks 3–4 valandų ir sunaudos apie 0,3 kWh elektros energijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)