Pasak „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, derybos dėl šių prekės ženklų su jų teisių turėtojais buvo labai sunkios ir ilgos – truko beveik metus.

„Limonado rinkoje esame gana jaunas ir naujas žaidėjas, tačiau turime labai ambicingų planų. Tikime, kad juos mums pavyks įgyvendinti, nes tiek „Hello Kitty“, tiek „Angry Birds“ yra pasaulyje žinomi, populiarūs ir labai stiprūs prekės ženklai. O Lietuvos limonado rinkoje labai trūko kokybiškos produkcijos su įdomiais prekės ženklais, tad matome nemenką potencialą“, − sako „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

„Volfas Engelman“ priklauso Suomijos kompanijai „Olvi“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)