Baltarusiškų krovinių tranzitą per Baltijos šalių uostus ketinama nutraukti. Taip praėjusią savaitę pareiškęs Baltarusijos prezidento padėjėjas Valentinas Rybakovas sukėlė išgąstį.

„40 proc. krovinių į uostą ateina per Baltarusiją. Tai – milijardas litų pajamų”, – Lietuvos pramonininkų konfederacijos surengtame seminare kalbėjo kompanijos „Klasco” vadovas Audrius Pauža.

Vežėjų asociacijos „Linava” prezidento Algimanto Kondrusevičiaus teigimu, jei baltarusiai krovinius nukreiptų kitur, transporto ir logistikos sektoriaus nuostoliai siektų 2,5 milijardo litų.

Pramonininkai ir vežėjai mano, kad baltarusiai tikrai gali nukreipti krovinius kitomis kryptimis. Nors kaimynams tai nebus finansiškai naudinga, tai bus laikoma tinkamu atsaku.

„Tokia galimybė labai didelė. Tai – reali grėsmė, nes kroviniai patektų į Rusijos ar Ukrainos uostus”, – „Lietuvos rytui” sakė „Achemos grupės” vadovas Arūnas Laurinaitis.

„ES priima sprendimus, neįvertindama, kad Lietuva yra tranzito šalis”, – piktinosi koncerno vadovas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (172)