Ko gero, geriausiai būtų nusistatyti kokybės standartus. Todėl ir siūlome pasižiūrėti kelias itin pavykusias prezentacijas apie verslą ir ekonomiką. Gal jos padės iškelti vidinę kokybės kartelę?

Jose Boweno kalba apie muzikos industriją

Muzikos industrija per pastaruosius metus pasikeitė itin smarkiai. Tai visų pirma lėmė interneto atsiradimas ir įsigalėjimas. Pasaulinis tinklas neatpažįstamai pakeitė tai, kaip žmonės klausosi muzikos. J. Bowenas teigia, kad iš tikrųjų nėra nieko nauja. Muzikos industrija, anot jo, jau yra patyrusi panašią revoliuciją. Kaip pavyzdį jis pasitelkia... Beethoveną.

Steve‘o Jobsas kalba apie kompiuterį „Macintosh“

Kas jau kas, bet S. Jobsas garsėjo kaip puikus ir charizmatiškas kalbėtojas. Jo rami, bet tuo pat metu pasitikėjimą savimi atskleidžianti kalbos maniera lengvai atpažįstama ir patraukianti. Ne veltui ir daugumą „Apple“ produktų jis pristatė pats. Jūsų dėmesiui – viena senesnių prezentacijų, kurioje pristatomas išties modernus įrenginys.


Setho Godino kalba apie „Google“ rinkodarą

Sunku būtų rasti kompaniją, kuriai labiau pasisekė nei „Google“. Ši paieškos sistema taip įsigalėjo internete ir kasdieniame gyvenime, kad žargono žodis „paguglinti“ tapo plačiai vartojamas.
Kaip „Google“ sugeba daryti tai, ką daro, ir ne tik neužleisti pozicijų, bet ir nuolat plėstis? Apie šiuos dalykus ir dar daugiau kalba S. Godinas. Jo pozicija aštroka ir šmaikšti – visi rinkodaros specialistai yra melagiai.

Tomo Peterso kalba apie tai, ko reikia lyderiui

Prezentatorius T. Petersas yra toks šmaikštus, charizmatiškas ir įtaigus, kad lengvai galėtų tapti stand-up komiku. Savo prezentacijoje jis kviečia pamiršti vidinius barjerus ir į verslą žvelgti kaip įmanoma kūrybingiau. Jo teigimu, šiuolaikiniam lyderiui svarbiausios savybės yra aistra, talentas ir drąsa veikti.

Hansas Roslingas griauna mitus

Ir galiausiai prezentacija, kuri suteiks progą į pasaulinę ekonomikos situaciją pažvelgti šiek tiek kitaip. Naudodamasis gausiais duomenimis H. Roslingas kalba apie vadinamąsias besivystančias šalis ir griauna mitus apie jas. Ši jo prezentacija puikiai iliustruoja, kad kartais pasaulis yra šiek tiek kitoks, nei gali pasirodyti. H. Roslingas yra itin akiratį praplečiantis žmogus.

ANONSAS: "TOP 11 kūrybingiausių pakuočių diziano sprendimai" ir "K.Rimdžius ir A.Gilytė savo svajonę pradėjo nuo 100 kv.m." ieškokite "bzn start" gegužės mėnesio verslo žurnalo numeryje.