Kaip pirmadienį surengtoje spaudos konferencijoje pažymėjo susisiekimo ministras Zigmantas Balčytis, plėtojant tranzitinį transporto koridorių per Kaliningrado ir Klaipėdos uostus susidaro galimybės maksimaliai išnaudoti jų pajėgumus.
Lietuva nuo lapkričio 1 dienos dviejų mėnesių laikotarpiui vienpusiškai nustatė gerokai mažesnius Rusijos krovinių pervežimo tarifus per mūsų šalies teritoriją. Lietuvos geležinkelių bendrovė preliminariai paskaičiavo, kad dėl to ji gali patirti apie 7 mln. litų nuostolių.
Tuo tarpu kol kas Rusija kroviniams, vežamiems į Klaipėdos uostą, taiko 20-44 proc. didesnius tarifus nei į Kaliningradą.
Todėl juodųjų metalų krovinių pervežimo apimtys iš Rusijos į Klaipėdos uostą per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su tuo pačiu pernykščiu laikotarpiu, sumažėjo net 56 proc., naftos ir jos produktų - apie 40 proc.
Suderinus vienodus tarifus tikimasi daugiau krovinių vežti koridoriumi Rusija, Baltarusija, Lietuva, Klaipėda, Kaliningradas.