Lietuvos transportininkų delegacijai vadovavo susisiekimo viceministras Valerijus Ponomariovas, Rusijos - transporto ministro pavaduotojas Vladimiras Jakuninas.

Kaip pirmadienį surengtoje spaudos konferencijoje pažymėjo susisiekimo ministras Zigmantas Balčytis, plėtojant tranzitinį transporto koridorių per Kaliningrado ir Klaipėdos uostus susidaro galimybės maksimaliai išnaudoti jų pajėgumus.

Lietuva nuo lapkričio 1 dienos dviejų mėnesių laikotarpiui vienpusiškai nustatė gerokai mažesnius Rusijos krovinių pervežimo tarifus per mūsų šalies teritoriją. Lietuvos geležinkelių bendrovė preliminariai paskaičiavo, kad dėl to ji gali patirti apie 7 mln. litų nuostolių.

Tuo tarpu kol kas Rusija kroviniams, vežamiems į Klaipėdos uostą, taiko 20-44 proc. didesnius tarifus nei į Kaliningradą.

Todėl juodųjų metalų krovinių pervežimo apimtys iš Rusijos į Klaipėdos uostą per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su tuo pačiu pernykščiu laikotarpiu, sumažėjo net 56 proc., naftos ir jos produktų - apie 40 proc.

Suderinus vienodus tarifus tikimasi daugiau krovinių vežti koridoriumi Rusija, Baltarusija, Lietuva, Klaipėda, Kaliningradas.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją