„Pasirinkę tinkamą rinkodarą galėjo laimėti ne tik mėsos perdirbėjai, bet ir kiti maisto gamintojai. Druskos skandalas buvo puiki proga įtikinti vartotojus, kad už lietuviškus gaminius verta mokėti brangiau“, – įsitikinęs Mindaugas Lapinskas, rinkodaros agentūros „Brandscape“ vadovas.
Dabar padėtis tokia, kad gamintojai pajuto menką tendenciją, kai vartotojai, išsigandę galimos žalos sveikatai, nebevažiuoja pirkti produktų į kaimyninę šalį, vengia ir atvežtinių gaminių.
„Dirbame pasienio regione, Lenkijoje kilus druskos skandalui mūsų apyvarta išaugo iki 10 proc. Mano žiniomis, kioskų ir turgaus prekybininkų, kurie vežė produktus iš kaimyninės šalies, pardavimai smuko drastiškai“, – apie pokyčius kalba Petras Riauba, bendrovės „Riamona“ direktorius.