Organizacija IGD naujausioje ataskaitoje, pažymi, kad dabar atėjo laikas stebėti mažų kainų prekybos tinklo "Lidl" žingsnius. Didžiojoje Britanijoje įsikūrusios mažmeninės prekybos ir maisto pramonės tyrimų grupės nuomone, "Lidl" geriausiai atspindi Europos mažmeninės prekybos tendencijas.

IGD įsitikinusi, kad "Lidl" šiuo metu turi palankias sąlygas plėstis Europoje ir kad per ateinančius trejus metus bendrovė ateis į Lietuvą, Daniją, Estiją, Latviją, Liuksemburgą, Slovėniją, Šveicariją, Kroatiją ir Turkiją.

Š. m. lapkričio 18 d. bendrovė atidarė dar 12 prekybos centrų Vengrijoje ir šiuo metu veikia jau 18 Europos šalių, kuriose valdo per 5.000 parduotuvių. "Lidl" apie savo veiklą neteikia jokios informacijos, tačiau apie jos daromus žingsnius Lietuvoje matyti iš skelbimų dėl darbuotojų atrankos. Pavyzdžiui, naujausiame skelbime, kuris "Verslo žiniose" pasirodė spalio pradžioje, "Lidl" kviečia apskaitos specialistus dalyvauti atrankoje į finansų direktoriaus pareigas. Todėl dabar telieka laukti, kada pasirodys reklaminė informacija apie atveriamus prekybos centrus. "Lidl" savo pardavimus Europoje 1996-2003 m. padidino tris kartus. Bendrovė iš konkurentų išsiskiria savita prekybos politika, įskaitant labai centralizuotą prekių pirkimą.

IGD taip pat prognozuoja, kad dar 2012 m. "Lidl" aplenks savo didžiausią konkurentę, kitą Vokietijos mažmenininkę "Aldi", ir taps didžiausiu mažų kainų prekybos tinklu Europoje.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją