Vis gausėjant šeimininkų, kurie šuns ar katino poreikiams negaili šimtų ar tūkstančių litų, verslininkai šioje srityje mato puikių perspektyvų, rašo dienraštis "Lietuvos žinios".

"Prekių naminiams gyvūnams rinka plečiasi. Manome, tokia tendencija liks ir ateityje", - sakė 23 parduotuvių tinklo "Kika", prekiaujančio naminiams gyvūnams skirtomis prekėmis, vadovė Eglė Kundrotienė.

Pasak jos, žmonės vis daugiau perka specialaus maisto, daugiau dėmesio kreipia į gyvūnų komfortą, ieško įdomesnių prekių. Tuo Lietuva darosi panaši į išsivysčiusias Vakarų šalis.

Lyginant su Vakarų ir net kitomis Baltijos šalimis, lietuviai vis dar mažiausiai pinigų išleidžia specialiam, tik gyvūnams skirtam maistui.

"Ši rinka labai perspektyvi. Per šiuos metus maisto gyvūnams pardavimas padidėjo maždaug 30 procentų, o augintinių aksesuarų - dar daugiau", - sakė prekybos tinklo "VP Market" Komercijos skyriaus prekių vadovė Daina Markinienė.

Jos manymu, tai daugiausia lėmė aktyvus gyvūnų šeimininkų švietimas, besikeičiantis jų požiūris į savo augintinius ir kylantis gyvenimo lygis.

Prekybininkų teigimu, pastaruoju metu didėja gyvūnų komforto prekių - žaislų, guolių, skanėstų - paklausa, taip pat auga vitaminų, maisto papildų gyvūnams pardavimai.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją