Kompanijos potencialių darbuotojų vis dažniau ieško socialiniuose tinkluose, pavyzdžiui, „LinkedIn“, o norėdamos patikrinti kandidatų gebėjimus, pasitelkia videoprezentacijas bei internetinius testus.

Christina Cacioppo iš investicinės kompanijos „Union Square Ventures“ tvirtina, kad trumpos biografijos nesuteikia pilnos informacijos apie kandidatūrą. Kompanijos tinklalapyje tinklaraštį apie darbuotojų atranką turinti Ch. Cacioppo pasakoja, kad pati buvo priimta į darbą tada, kai pateikė savo dosjė, kuriame buvo medžiaga iš asmeninio tinklaraščio, „Twitter“ mikrotinklaraščio, profilio socialiniame tinkle „LinkedIn“ su nuorodomis į tinklalapius „Delicious“ bei „Dopplr“, kur aprašoma, kokiose šalyse jai teko pabuvoti.

„Mus labiau domina tai, kokie tai žmonės, ką jiems patinka dirbti ir kaip jie mąsto“, - samprotauja Ch. Cacioppo.

Kompanijos „StickerGiant.com“ įkūrėjas ir savininkas Johnas Fischeris įsitikinęs, kad gyvenimo aprašymas nėra geriausias būdas apsispręsti, ar potencialus darbuotojas sugebės įsilieti į jau dirbantį kolektyvą. Vietoj to jo kompanija kandidatams pateikia elektronines apklausas.

Be teiravimosi apie gebėjimus ir įgūdžius čia užduodami ir tokie klausimai: „Apie kokį darbą svajojate?“ ar „Koks buvo jūsų pats geriausias darbas?“. Darbo ieškantys asmenys gali pateikti ir gyvenimo aprašymą, tačiau tai nėra būtina.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją