Sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į Švedijos bendrovės delsimą pasirašyti sutartį su bendrove "Linavos servisas" ir įvertinus tai, kad Švedijos bendrovė nebegali įvykdyti pateikto pasiūlymo, pranešė ryšių su visuomene agentūra "Jonkus ir partneriai".

Pasak pranešimo, "Linavos serviso" generalinis direktorius Egidijus Kairys penktadienį pareiškė, jog bendrovė ieško naujų partnerių linijos atidarymui bei siekia pradėti derybas su kitomis kompanijomis.

Sutarčiai su "Nordina Rederi" dar rugsėjo mėnesį buvo pritarusi "Linavos serviso" valdyba, tačiau vėliau buvo pranešta, kad sutarties pasirašymas stringa, nes Švedijos kompanijai reikia suderinti kai kuriuos techninius klausimus bei gauti leidimą ir įgaliojimus pasirašyti sutartį.

"Nenorėdami prarasti daugiau laiko, nusprendėme tęsti linijos atidarymo darbus pritraukiant stipresnes pozicijas turinčių operatorių ir laivų savininkų, kurie būtų pajėgūs konkuruoti su jau veikiančiomis linijomis", - sakė E.Kairys.

"Linavos" vadovai anksčiau buvo skelbę, kad pirmąjį greitaeigį keltą planuojama paleisti rugsėjo 10-25 dienomis, o antrąjį - maždaug po mėnesio.

Atidarydamas savo keltų liniją "Linavos servisas" ketino suardyti Danijos transporto bendrovės "DFDS Tor Line" valdomos įmonės "Lisco Baltic Service" monopolį "ro-ro" tipo keltų versle. Planuota, kad naujoji keltų linija per metus aptarnaus apie 30 tūkst. vežėjų - daugiau nei ketvirtadalį į Vakarų Europą "Linavos" narių vežamų krovinių srauto.

"Linavai" priklausančios įmonės per metus į Vakarus važiuoja maždaug 130-140 tūkst. kartų.

Idėja atidaryti savo keltų liniją "Linavai" kilo Danijos bendrovei "DFDS TorLine" privatizavus "Lietuvos jūrų laivininkystę". "Linavos" atstovų teigimu, po privatizavimo "Lisco" keltuose susidarė nepatenkinama Lietuvos vežėjams padėtis.