"Mūsų pramonei suduotas didelis smūgis, todėl klientams plastmasės ruošinių negalime parduoti ankstesnėmis kainomis, neatmetame galimybės savo gaminius branginti ir ateityje", - dienraščiui "Lietuvos žinios" sakė bendrovės "Putokšnis" generalinis direktorius Alvydas Stulpinas.

Šiuo metu beveik visi vaisvandeniai Lietuvoje parduodami plastmasiniuose buteliuose, trečdalis alaus taip pat pilstoma į šią tarą.

"Skaudžiausiai plastmasinės taros brangimą pajus mažosios alaus daryklos gaunančios minimalų pelną, didesnieji gamintojai labiau bijo didėjančių stiklo kainų", - teigė Lietuvos aludarių asociacijos prezidentas Audrius Vidžys.

Didžiausią Lietuvos plastiko gaminių dalį užima plastmasinių PET pakuotės. Jų gamintojai savo produkcijos kainas jau pakėlė penktadaliu. Gėrimų gamintojai teigia jau pajutę padidėjusias plastmasinės taros kainas, bet kol kas nesiryžta perkelti padidėjusių sąnaudų ant vartotojų pečių.

"Kol kas dauguma gamintojų vienašališkai nesiryš branginti gėrimų ir lauks konkurentų sprendimų, tačiau jei tik kuri nors viena didelė bendrovė kilstels produkcijos kainą, jos pavyzdžiu paseks ir kitos įmonės", - sakė Nacionalinės gėrimų gamintojų asociacijos prezidentas Eligijus Survila.

Lietuvos plastmasės gaminių rinka per ketverius metus padidėjo 2,5 karto ir 2003-aisiais pirmąkart istorijoje viršijo 1 mlrd. litų.

Plačiau apie tai skaitykite "Lietuvos žiniose"