"Pakilus krovinių pervežimo kainoms, atitinkamai išaugo bendrovės pajamos, - Eltai teigė LJL vadovas Vytautas Vismantas. - Be to, turėjome mažesnį remontuojamų laivų skaičių per šį laikotarpį".

Šiuo metu LJL iš 19 laivų nuomoja 18, nuomodama laivus bendrovė patiria mažiau rizikos.

V. Vismanto teigimu, per visus 2004 metus LJL, šių metų birželį įsigijusi naują laivą, tikisi uždirbti per 1 mln. litų pelno bei pasiekti apie 80 mln. litų apyvartą.

2003 metais bendrovės pardavimai ir paslaugos buvo 69,961 mln. litų, patirta 9,915 mln. litų nuostolių. LJL laivyną sudarė 18 laivų.

LJL privatizavimą daugiau kaip metams buvo sustabdę teismai. Šių metų rugsėjo 20 dieną Lietuvos apeliacinis teismas grąžino Danijos kompaniją "Trident Marine" į LJL privatizavimo konkursą.

Didžiausią 33 mln. litų kainą už kontrolinį 66,66 proc. LJL akcijų paketą pasiūliusi danų kompanija varžytis dėl teisės pirkti laivininkystę neteko suabejojus jos finansiniu patikimumu. Teismai šiam potencialiam investuotojui palankų sprendimą priėmė dėl to, kad Valstybės saugumo departamentas atsisakė išslaptinti pažymą, pagal kurią privatizavimo pareigūnai eliminavo "Trident Marine" iš LJL privatizavimo konkurso.

LJL privatizavimo konkurse dar dalyvauja Danijos "Rederiet Fabricius" ir Norvegijos "Continental Ship Management" kompanijų konsorciumas, taip pat dabartinio LJL vadovo Vytauto Vismanto, konsultacinės bendrovės "Prime Investment" bei prekybos kompanijos "Sanitex" konsorciumas. Laivininkystės privatizavimo konkursas įšaldytas nuo praėjusių metų rugpjūčio.

Įsteigta reorganizavus senąją "Lisco", LJL yra viena didžiausių šalies laivybos įmonių, eksploatuojanti trampinių laivų laivyną. Pradinė privatizuojamo LJL akcijų paketo kaina - 20,09 mln. litų.