„Didelių pokyčių neprognozuojame, kainų lygis išliks toks pats, o kai kurios prekės, tikimės, net kainuos mažiau. Paklausa išliks labai panaši kaip pernai“, – pardavimus per didžiąsias šventes numato Valdas Lopeta, bendrovės „Palink“, valdančios prekybos centrus „Iki“, atstovas.
„Šiemet planuojame, kad pirkimai išliks panašaus lygio, kaip ir pernai. Praėjusiais metais dvi savaites iki Kalėdų fiksavom 5 proc. augimą, palyginti su atitinkamu laikotarpiu 2009 m., tiek mėnesio pradžioje, tiek šventinę savaitę, po Kalėdų iki Naujųjų metų, pardavimo apimtis buvo tokio paties lygio, kaip ir 2009 m.“, – pažangos nemato Olga Malaškevičienė, prekybos tinklo „Maxima“ atstovė.
Savo ruožtu patys tinklai pirkėjus ir toliau žada volioti nuolaidomis, geresnių prekių asortimentu ir pan.