Per 2004 sausį-liepą mineralizuoto vandens pardavimai siekė 2,5 mln. litrų - 42 proc. daugiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Vien rugpjūtį, palyginti su 2003 metų rugpjūčiu, "Montavit" išaugo 43 proc. iki 0,5 mln. litrų, pranešė bendrovė.

"Švyturio-Utenos alaus" vadovo Rolando Viršilo teigimu, pagrindinė "Montavit" pardavimų didėjimo priežastis - sėkmingas olimpinės rinktinės, Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės bei Lietuvos klubinių krepšinio komandų rėmimas.

"Nuo metų pradžios "Montavit" ne tik vartojo, bet ir reklamavo Arvydas Sabonis, vėliau - olimpinės rinktinės nariai krepšininkai, irkluotojai. Reklamos kampanija buvo labai sėkminga", - teigė R.Viršilas.

"Montavit" dar pernai gruodį buvo paskelbtas olimpinės rinktinės vandeniu, pasirašius "Švyturio-Utenos alaus" ir Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) rėmimo sutartį. Šia sutartimi alaus darykla olimpinei rinktinei skyrė 200 tūkst. litų paramos bei 10 tūkst. litrų "Montavit" vandens.

"Švyturys-Utenos alus" per pastaruosius septynerius metus sporto rėmimui išleido beveik 8 mln. litų, o bendra sportui, įvairiems renginiams ir labdarai skirta bendrovės parama minėtu laikotarpiu artėja prie 10 mln. litų.

2003 metais "Montavit" vandens buvo parduota 3,16 mln. litrų - beveik tris kartus daugiau nei 2002-aisiais, kai jo buvo realizuota 1,2 mln. litrų. Įskaitant ir vandenį "Vichy Classique", pernai "Švyturys-Utenos alus" pardavė 11,6 mln. litrų vandens.

Rinkos tyrimų bendrovės "AC Nielsen" duomenimis, pagal pardavimų vertę "Švyturys-Utenos alus" pirmauja Lietuvos mineralinio vandens rinkoje, užimdamas 19,6 proc. visos mineralinio vandens rinkos vertės.

Šiuo metu "Švyturys-Utenos alus", be mineralinio vandens, rinkai taip pat siūlo alų, sidrą ir girą. Be to, liepą bendrovė gavo licenciją gaminti fermentuotų bei nealkoholinių gėrimų mišinius, taip pat alkoholinius gėrimus.

Alaus daryklos 2003 metais uždirbtas grynasis pelnas - 68,7 mln. litų, o pajamos - 301 mln. litų.

BBH valdo 75,85 proc. Lietuvos alaus daryklos akcijų. Koncerno akcijas lygiomis dalimis - po 50 proc.- valdo dvi pasaulio alaus milžinės - Danijos kompanija "Carlsberg" bei Didžiosios Britanijos "Scottish&Newcastle".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją