2002 metais, "Klasco" pastačius biriųjų krovinių terminalą, pritaikytą grūdams krauti, jo statybos rangovė Prancūzijos bendrovė AMECO pasiūlė subrangovais britų įmonę "Cleveland Cascades" (CC), kuri terminale sumontavo laivo krautuvo rankovę, rašo "Verslo žinios".

Šiemet baigtame statyti biriųjų trąšų terminale, tarpininkaujant rangovei Vokietijos bendrovei SMB, sumontuota 1,5 tūkst. tonų per valandą krovos galingumo mašina ir krautuvo rankovė.

"Klasco" trąšų terminalo viršininkas Algis Latakas sakė, kad bendrovė, norėdama įgyti konkurencinį pranašumą, panašų įrenginį sumontuos ir trąšų sandėlyje.

"Šįkart dėl įrangos su anglais tarėmės tiesiogiai. Tikimės, kad sandorį pasirašysime, o įranga bus sumontuota iki Naujųjų metų",- sakė A.Latakas. Tokia krautuvo rankovė kainuoja apie 860 tūkst. litų.

Liepos pradžioje veikti pradėjusiame "Klasco" trąšų terminale jau pakrautas pirmasis 25 tūkst. tonų talpos laivas trąšomis iš Baltarusijos. Šiuo metu baltarusių trąšomis kraunamas dar vienas 22 tūkst. tonų talpos laivas.

Terminalas iki metų pabaigos planuoja krauti apie 400 tūkst. tonų trąšų. Terminalo viršininko teigimu, krovinio srautus stipriai reguliuoja nepalankūs Lietuvai Rusijos geležinkelio tarifai bei naujas konkurentas Sankt Peterburge.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją