Tai paaiškėjo "SIC Gallup" sudarius produktų grupių reklamos reitingus.

Daugiausia reklamos iš alaus bendrovių pirmąjį pusmetį užsakė "Utenos alus" ir "Kalnapilis".

Skalbimo priemonės, šampūnai, kramtomoji guma ir gazuoti gaivinantys gėrimai kartu su pirmoje vietoje esančiu alumi yra minimi kaip dažniausiai žiniasklaidos priemonėse reklamuojami produktai .

Per pirmąjį šių metų pusmetį taip pat dažnai buvo reklamuojamos mobiliojo ryšio paslaugos, dantų pasta, malta kava ir kavos pupelės, cigaretės ir kelionių agentūros.

Visa Lietuvos reklamos rinka per šešis šių metų mėnesius, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, sumažėjo maždaug 7 proc. ir siekė 186,9 mln. litų.

Duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į pateiktus duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, ir pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai, t.y. išlaidos be rėmimo.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją