Iš turimų parduotuvių 39 yra avalynės, o 7 - vaikiškų, jaunimo, moteriškų ir vyriškų drabužių. Bendrovei priklauso penki mažmeninės avalynės parduotuvių tinklai - "Žygio batai", "Step Top", "Salamander", "Tops" bei "Reno".

"Šiemet daugiau prekių pardavėme visose rinkose. Be to, birželį ir liepą pardavimai augo, o pats prasčiausias buvo gegužės mėnuo. Prieš mokslo metų pradžią tikimės sėkmingo rugpjūčio, taip pat gerų ir likusių mėnesių. Paprastai mums antroji metų pusė būna palankesnė", - sakė "Armitanos" direktorė Gitana Mačienė.

Bendrovė šiemet Lietuvoje pradėjo dirbti su Didžiosios Britanijos prekybos tinklu BHS. Pagrindiniai jo plotai įsikūrė Vilniaus centre esančiame prekybos centre "Flagman", į kurio įrengimą "Armitana" investavo 5 mln. litų. Jame dar yra Italijos "Extyn", Lietuvos laisvalaikio ir sporto drabužių gamintojo "Audimas", "E5 Mode" , "Reno", "Žygio batų" ir kitų prekių ženklų salonai. Patalpas bendrovė išnuomojo, o į prekybos centro įrengimą investavo pati.

G. Mačienės teigimu, su BHS tinklu dirbama tik keletą mėnesių, tačiau auganti Lietuvos drabužių rinka leidžia tikėtis gerų rezultatų.

"Mums tai naujas verslas. Dar būtina stiprinti rinkodarą dirbant su prekės ženklais, kitas pozicijas, tačiau pradžia nuteikia optimistiškai", - sakė "Armitanos" vadovė.

"Armitana" planuoja, kad šiemet visų jos prekybos centrų bendri pardavimai Baltijos šalyse pasieks 117 mln. litų, vien iš avalynės prekybos Lietuvoje tikimasi pajamų gauti apie 60 mln. litų.

2003 metais "Armitanos" apyvarta Lietuvoje sudarė 65,8 mln. litų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją