"Kitų priežasčių, išskyrus pragyvenimo lygio kilimą, lyg ir nebuvo", - Eltai sakė "Olifėjos" generalinis direktorius Antanas Muraška.

Laimėjimams bendrovė išmokėjo pusę gautų įplaukų - 24,5 mln. litų.

"Manau, kad už pusmetį turėsime apie 90 proc. rinkos", - prognozuoja "Olifėjos" vadovas. Pagal 2003 metų rezultatus "Olifėja" užėmė maždaug 88 proc. loterijų rinkos.

Anot A. Muraškos, buvo tikėtasi, kad bendrovės apyvarta dėl į užsienį dirbti išvykstančių gyventojų turėtų mažėti.

"Tikėjomės, kad pardavimai turėtų mažėti ir, matyt, taip atsitiks. Įvertinus, kad dalis žmonių išvažiavo, likusiųjų gyvenimo lygis turėjo stipriai pagerėti", - įsitikinęs A. Muraška.

Tačiau nedidelė rinka stabdo loterijos bendrovės augimą. Todėl laukiama, kol bus pakeisti įstatymai Latvijoje, atversiantys kelią užsienio loterijų bendrovėms.

Latvijoje "on - line" loterijos bilietų pardavimo tinklą turinti Švedijos kompanija nėra itin stipri konkurentė. Juolab, kad "VP Market", su kuria "Olifėja" bendradarbiauja jau daugelį metų, kaimyninėje šalyje turi savo prekybos tinklą.

"Olifėjos" apyvarta per 2003 metus išaugo 0,7 proc. iki 85,240 mln. litų. Laukiama, jog šiemet apyvarta paaugs 5 proc.

Prieš dešimtmetį savo veiklą Lietuvoje pradėjusi "Olifėja", kurios kontrolinis akcijų paketas priklauso Tautiniam olimpiniam komitetui, į loterijų verslą yra investavusi daugiau kaip 40 mln. litų.

Vienintelė "on line" loteriją organizuojanti "Olifėja" turi 850 loterijų "Perlas" terminalų.

Be "Olifėjos" loterijų organizavimu užsiima dar dvi įmonės - "Žalgirio loto" ir "Fortuna Baltica", kurios pernai turėjo atitinkamai apie 10 proc. ir 2 proc. loterijų rinkos dalies.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją