„Toks reiškinys, kaip „paskutinė minutė“, dingsta iš turizmo rinkos. Tam didžiausią įtaką daro kintanti viešbučių kainodara – kuo anksčiau užsakomas kambarys, tuo jis pigesnis“, – tikina Aleksandras Sukovas, kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ direktorius.

Donatas Kireilis, agentūros „Kelionių akademija“ vadovas, patvirtina, kad „paskutinės minutės“ kelionės dabar tapo brangesnės, nei užsisakant kelionę iš anksto. Anot jo, kelionės kaina artimiausiam savaitgaliui gali būti brangesnė 300–400 Lt nei kelionės po poros savaičių. Užsakant kelionę dar anksčiau, kainų skirtumas taptų ryškesnis.

„Užsakant šiuo metu, paketai su pigių skrydžių bendrovėmis būtų pigiausi rugpjūčio pabaigai – rugsėjo pradžiai. Tuomet kaina siektų apie 900 Lt, o skrendant tuojau pat tas pats dviejų žvaigždučių viešbutis gali kainuoti beveik 2000 Lt“, – pavyzdį pateikia agentūros vadovas.

Jis pažymi, kad galimybę drąsiai kelti kainas suteikė ir pakitusi padėtis rinkoje: kai pernai iš žaidimo iškrito bendrovė „Star Holidays“, Lietuvoje vietoj trijų didžiųjų organizatorių, liko du, sumažėjo pasiūla.