Pasak banko, aktyvi kreditavimo veikla ir didėjanti palūkanų marža labiausiai lėmė pasiektą rezultatą Didėjantis klientų skaičius leido daugiau uždirbti grynųjų paslaugų ir komisinių pajamų bei pelno iš operacijų užsienio valiuta. Lyginant su pirmuoju metų ketvirčiu jos atitinkamai išaugo 14 bei 42 procentais.

„Džiaugiuosi, kad vis daugiau naujų klientų renkasi Šiaulių banką kaip pagrindinį banką, teigiamai vertina mūsų banko teikiamas paslaugas ir mūsų požiūrį į klientą. Augantis klientų skaičius ne tik teigiamai įtakoja banko rezultatus, bet ir leidžia tikėtis, kad šios tendencijos bus tvarios bei ilgalaikės“, – sako Šiaulių banko administracijos vadovas Audrius Žiugžda.

Bankas turi 52 teritorinius padalinius, kurie veikia visoje Lietuvoje. Šiaulių banko grupei priklauso bankas ir penkios antrinės įmonės.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją