„Stengėmės kuo racionaliau išnaudoti prekybos erdvę. Parduotuvę padalinome į du sektorius, krepšinio entuziastams skirtą kolekciją, turinčią ir savo atskirą prekinį ženklą „Orange Virus“, išskyrėme į atskirą ekspoziciją“, – sakė „Audimo“ pardavimų direktorius Arvydas Povilaitis.

Naujoje parduotuvėje sporto aistruoliai taip pat jau gali įsigyti ir ką tik prekyboje pasirodžiusią olimpinę kolekciją „Athens 2004“, sukurtą specialiai Atėnų olimpinėms žaidynėms.

„Audimas“ toliau laikosi savo strategijos kurti prekybos erdves moderniausiuose prekybos centruose. Vien tik šių metų pavasarį Vilniuje buvo atidarytos dvi šios sporto aprangos kompanijos parduotuvės: kovo mėnesį – „Europos“, o balandžio – „Flagman“ prekybos centruose.

Naujoji parduotuvė Kaune – jau septyniolikta „Audimo“ parduotuvė Baltijos šalyse. Po dvi parduotuves „Audimas“ yra atidaręs Latvijoje ir Estijoje, likusios veikia Lietuvoje.

Kompanijos pardavimų direktoriaus teigimu, šiuo metu „Audimas“ neplanuoja intensyvios tinklo plėtros, o investicijas skirs jau veikiančių parduotuvių efektyvumui didinti. Didžiausios Baltijos šalyse sporto aprangos kompanijos „Audimas“ pelnas praėjusiais metais buvo 5,4 mln. litų, apyvarta sudarė per 72,66 mln. litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją