Pasak "Kalnapilio" generalinio direktoriaus Remigijaus Šydeikio, nors rugpjūtį tradiciškai alaus perkama mažiau ir išlaikyti liepos pardavimų lygio neįmanoma, tačiau šių metų paskutinio vasaros mėnesio rezultatai rodo, kad "Kalnapilis" turi savo lojalų vartotoją.

Gegužę - birželį "Kalnapilio" alaus pardavimų augimą skatino populiariojo vasaros alaus "Kalnapilis in Ice" žaidimas, birželį - rugpjūtį alaus ir "Kalnapilio" atributikos mėgėjų azartą kaitino vasaros žaidimas "Viskas tik prasideda" su puse milijono momentinių prizų. Vien dalyvių vokų, pretenduojančių į pagrindinį prizą - visureigį "Mitsubishi L 200", buvo atsiųsta per 1 milijoną.

"Nors lėšų darbui rinkoje šiemet nebuvo numatyta tiek, kiek faktiškai reikėtų, tačiau nuo pavasario turime savo pardavimo, rinkodaros bei platinimo struktūras, kurių dėka galime dirbti lanksčiau ir efektyviau. Manau, kad padarėme viską, jog turėtume geras startines pozicijas atėjus naujam savininkui," - teigia bendrovės generalinis direktorius.