Kaip skelbia laikraštis "The Wall Street Journal", jeigu sandoris bus įgyvendintas, jis taps stambiausiu Kinijos firmos perėmimu. "Hsu Fu Chi International" rinkos vertė siekia 2,6 mlrd. dolerių.

"Bloomberg" duomenimis, derybos tarp šalių trunka jau beveik dvejus metus. Kaip rašo WSJ, užsienio kompanijoms į Kinijos rinką įžengti dažnai nėra taip lengva: pavyzdžiui, 2009 metais šalies valdžia neleido "Coca-Cola" įsigyti stambiausios sulčių gamintojos Kinijoje - kompanijos "Huiyuan Juice Group" - už 2,4 mlrd. dolerių.

Įsigydama "Hsu Fu Chi" kompanija "Nestle" galėtų smarkiai išplėsti savo operacijas besivystančių šalių rinkose.

2010 metais "Hsu Fu Chi" pelnas išaugo 31 proc. ir viršijo 602 mln. juanių (93 mln. JAV dolerių). Saldumynų gamintojos pardavimai praėjusiais metais padidėjo 14 proc., iki 4,31 mlrd. juanių.