Numatoma, kad terminalas visu pajėgumu veiks jau kitų metų vasaros pabaigoje, pranešė koncernas.

Šio terminalo operatorė - bendrovė "Krovinių terminalas", kurios 51 proc. akcijų priklauso koncerno įmonei Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai (KLASCO).

"Krovinių terminalo" generalinio direktoriaus Audriaus Paužos teigimu, kompaktiškas ir ekonomiškas uosto kompleksas sudarys sąlygas maksimaliai išnaudoti operuojamų krantinių pajėgumus.

Prieš kelerius metus statant trečiąją krantinę į ją iš kaimyninių teritorijų nutiestos skystų trąšų ir naftos produktų technologinės linijos tris įmones natūraliai sujungė ir taip sudarė sąlygas uostui operatyviai pakrauti ir iškrauti laivus.

"Terminalo pobūdį nulėmė rinka. Mūsų tikslas - užtikrinti maksimalų tokių krovinių perkrovimo Klaipėdos uoste saugumą", - sakė A. Pauža.

Naujo krovos komplekso generalinis projektuotojas - bendrovė "Pramprojektas", generalinis rangovas - "Klaipėdos monolitas". Metalo darbus atliks bendrovė "Montuotojas" ir čekų įmonė "OKZ holding Baltija".

"Krovinių terminalas" vykdo krovos darbus prie trečios krantinės, kuri pastatyta prieš trejus metus. Pirmaisiais metais į laivus buvo pakrauta 141 tūkst. tonų krovinių, 2003 metais - 362 tūkst. tonų. Per pirmąjį šių metų pusmetį dėl laikinai sustabdytos krovos apyvarta sumažėjo iki 81 tūkst. tonų.

2001 metais įkurta "Achemos grupė" šiuo metu valdo daugiau kaip 30 Lietuvoje ir užsienyje dirbančių įvairių sričių įmonių, tarp kurių - "azoto trąšų ir pramoninių chemijos produktų gamintoja "Achema" bei Klaipėdos jūrų krovinių kompanija KLASCO.

2003 metais koncerno įmonių bendra apyvarta viršijo 1 mlrd. litų. "Achemos grupėje" dirba daugiau nei 4 tūkst. darbuotojų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją