"Nieko nėra geriau, kaip pasikviesti užsienio šalių atstovus ir gyvai parodyti, kuom kvėpuoja mūsų šalis, kokias paslaugas mes teikiame ir ką gali atvykęs turistas pamatyti ir kokius įspūdžius parsivežti namo", - sakė I.Stakėnienė.
Lietuvos Valstybinio turizmo departamento atstovė viešiesiems ryšiams Lidija Lukšytė teigė, kad Lietuvoje nesivadovaujama Estijos reklaminiu principu ir plakatai svečiose šalyse nekabinami.
"Pirmiausia, tai pernelyg brangu, o kita vertus neduoda tokių rezultatų, kaip tiesioginis kontaktas su suinteresuotais asmenimis", - salė L.Lukšytė.
L.Lukšytė sako, kad Lietuva vienintelė iš Baltijos šalių prieš metus tapo pasaulinės turizmo organizacijos nare. Praėjusiais metais ši organizacija Lietuvos reklaminį plakatą su pavaizduotomis Nidos kopomis pripažino geriausiu.
Nežiūrint į tokį aukštą pasaulinės organizacijos pripažinimą, dar dažnai tenka girdėti, jog apie Lietuva kitų šalių gyventojams nėra reklamuojama. Valdininkai įsitikinę, kad kasmet tokios pesimistinės tendencijos mažėja.
Valstybinio turizmo departamento duomenimis, Lietuvoje kasmet turistų vis gausėja. Praėjusiaisiais metais mūsų šalį aplankė 4 milijonai užsieniečių.