Lauko reklamos kompanijos JCDECAUX administratorė Ingrida Stakėnienė sakė, reklaminius plakatus, kviečiančius atvykti į Estiją, užsakė šioje šalyje įsikūrusi minėtos kompanijos agentūra. Šie plakatai ir kabo Klaipėdos bei kitų miestų autobusų stotelėse.

"Nieko nėra geriau, kaip pasikviesti užsienio šalių atstovus ir gyvai parodyti, kuom kvėpuoja mūsų šalis, kokias paslaugas mes teikiame ir ką gali atvykęs turistas pamatyti ir kokius įspūdžius parsivežti namo", - sakė I.Stakėnienė.

Lietuvos Valstybinio turizmo departamento atstovė viešiesiems ryšiams Lidija Lukšytė teigė, kad Lietuvoje nesivadovaujama Estijos reklaminiu principu ir plakatai svečiose šalyse nekabinami.

"Pirmiausia, tai pernelyg brangu, o kita vertus neduoda tokių rezultatų, kaip tiesioginis kontaktas su suinteresuotais asmenimis", - salė L.Lukšytė.

L.Lukšytė sako, kad Lietuva vienintelė iš Baltijos šalių prieš metus tapo pasaulinės turizmo organizacijos nare. Praėjusiais metais ši organizacija Lietuvos reklaminį plakatą su pavaizduotomis Nidos kopomis pripažino geriausiu.

Nežiūrint į tokį aukštą pasaulinės organizacijos pripažinimą, dar dažnai tenka girdėti, jog apie Lietuva kitų šalių gyventojams nėra reklamuojama. Valdininkai įsitikinę, kad kasmet tokios pesimistinės tendencijos mažėja.

Valstybinio turizmo departamento duomenimis, Lietuvoje kasmet turistų vis gausėja. Praėjusiaisiais metais mūsų šalį aplankė 4 milijonai užsieniečių.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją