„Šis nuolat augantis restoranų holdingas yra pirmaujantis maitinimo tinklų valdytojas Rusijoje ir aplinkinėse valstybėse, turintis 6 populiarius prekės ženklus. Intensyviai ieškodami plėtros Baltijos šalyse galimybių, „Brand 4 Baltic“ kontaktų mugėje Lietuvos verslo bendruomenei jie pristatys du sėkmingiausius savo prekės ženklus – picerijų tinklą „Il Patio“ ir suši restoraną „Planet Sushi“,“ – teigia Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis.

„Rosinter Restaurants“ holdingas valdo beveik 400 restoranų 40-yje devynių valstybių miestų, iš kurių apie trečdalį sudaro franšizės pagrindu veikiantys restoranai. Šiuo metu veikia 144 į vidutines pajamas gaunančius lankytojus besiorientuojantys itališkos virtuvės restoranai „Il Patio“, 134 japonišką virtuvę siūlantys „Planet Sushi“ bei kitos holdingo maitinimo įstaigos. Valdomų restoranų tinklų pajamos 2010 m. viršijo 9 mlrd. rublių (761,6 mln. Lt).

Pasak S. Žilinskio, tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic“ metu organizuojamoje nemokamoje kontaktų mugėje iš viso bus pristatyti 15 franšizės davėjų. „Išsamią informaciją apie galimą partnerystę su mūsų verslininkais franšizės pagrindu teiks įvairiausių verslo sričių atstovai: drabužių („Antony Morato“, „Seduce“), išlaidų optimizavimo konsultacijų („Expense Reduction Analysts“), pastatų audito („IRT Surveys“), kavos namų („Gloria Jean‘s“), UV spaudos centrų („Sun Studio“) ir kitų prekės ženklų atstovai.“

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)