Didžioji gautų skundų dalis buvo dėl netinkamos elektrotechnikos, odos gaminių ir avalynės, baldų, tekstilės gaminių, cheminio valymo ir autoservisų teikiamų paslaugų kokybės.

„Pastebime, kad verslininkai su vartotojai yra linkę geranoriškai išspręsti iškilusius nesutarimus. O mažėjantis verslininkų nevykdančių vartotojų reikalavimų skaičius tik įrodo, kad abiems šalims susitarti pavyksta“, - sakė Paslaugų kontrolės skyriaus vedėjo pavaduotoja Rima Tuganauskaitė.

Kaip informuoja inspekcija, nustatyta, kad 63 proc. vartotojų skundų pagrįsti ir vartotojų teisės buvo apgintos. Lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, pagrįstų skundų vertė sumažėjo 27 proc., o per pastaruosius tris metus vidutinė skundo kaina sumažėjo nuo 1475 iki 885 litų.

Skundų dėl odos ir avalynės gaminių gauta 35 proc. daugiau, dėl statybos produktų – 53 proc., dėl tekstilės gaminių - 29 proc., dėl buitinės technikos remonto paslaugų skundų gauta 3 kartus, o dėl reklamos – 2 kartus daugiau, nei per 2010 m. tą patį laikotarpį.

Skundų dėl elektrotechnikos gaminių šių metų I ketvirtį sumažėjo 8 proc., dėl baldų – 22 proc., dėl Mažmeninės prekybos organizavimo reikalavimų vykdymo - 50 proc.

Teisėtų vartotojų reikalavimų 2011 I ketvirtį nevykdė 34 verslininkai, tai 26 proc. mažiau, lyginant su 2010 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Pagrįstų vartotojų skundų vertė siekė 321 000 litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją