“Carlsberg” aludariai išleido specialią skardinių partiją norėdami pažymėti, jog remia Europos futbolo čempionatą, kuris šių metų birželio ir liepos mėnesiais vyks Portugalijoje. Į skardines buvo supilstytas ribotas kiekis specialiai “Švyturio” gamykloje išvirto “Carlsberg” alaus.
Pasak M.Šeštoko, dėl netikėto šių skardinių populiarumo, “Švyturio” aludariams balandžio mėnesį teko gaminti papildomą “Carlsberg” partiją.
Planuojama, jog šiemet “Carlsberg” pardavimai Lietuvoje gerokai pranoks metų pradžioje planuotą 30 procentų augimą. Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius Baltijos valstybėse “Carlsberg” yra parduota 1,75 milijono litrų - 89 procentais daugiau, nei 2003-siais.
Specialistų teigimu, pardavimų didėjimui didelės įtakos turi su Europos futbolo čempionatu susijusios reklaminės ir pardavimų akcijos, kurių metu galima laimėti bilietus ir keliones į finalines čempionato varžybas Portugalijoje bei galimybės įteikti prizus geriausiems žemyno futbolininkams.
Per 2003 metus Baltijos šalyse buvo parduota 4,4 milijono litrų “Carlsberg” alaus. Tai 63 procentais daugiau nei 2002-siais.
“Švyturio” alaus darykloje “Carlsberg” alus buvo pradėtas virti 2000-iais metais, gavus Danijos aludarių licenciją. Iki šiol ji išlieka vienintele Baltijos šalių aludariams suteikta licencija virti tarptautinio prekės ženklo alų.
Prieš 150 metų Danijoje įkurta alaus darykla “Carlsberg” yra viena didžiausių pasaulio aludarių. Jos gaminama produkcija parduodama 150 šalių, o gaminama 103 daryklose 49 valstybėse. “Carlsberg” pagal pardavimų kiekį yra sparčiausiai augantis tarptautinis alaus prekės ženklas pasaulyje.
“Carlsberg” per Skandinavijos koncerną “Baltic Beverages Holding” kartu su “Scottish &Newcastle” valdo Lietuvos alaus rinkos lyderę UAB “Švyturys-Utenos alus”.