Trečiadienį „Lietuvos rytas” citavo „Carlsberg Group” viceprezidentą Sveną Langeneckertą, kuris, komentuodamas visišką alkoholio reklamos draudimą, teigė, kad „tai kol kas nėra didelė problema, nes vadinamosios tamsios dėmės yra tik keliose šalyse – Šri Lankoje, Uzbekistane ir Norvegijoje. Šiose šalyse reklama uždrausta. Jei nuo kitų metų prie šio būrio prisijungs Lietuva, teks gerbti tokį valdžios sprendimą ir trauktis iš Lietuvos”.

Danijos aludariai pareiškia, kad buvo neteisingi interpretuoti „Carlsberg“ atstovo pasakyti žodžiai apie nacionalinėms ekonomikoms nenaudingus procesus, kai yra visiškai uždraudžiama vienos prekių kategorijos reklama. Informacija, kad „Carlsberg Grupė“ trauksis iš Lietuvos nuo 2012 metų, neatitinka tikrovės.

Kompanija „Carlsberg Group“, kuriai Lietuvoje atstovauja „Švyturys-Utenos alus“, turi stiprias pozicijas mūsų šalies alaus rinkoje kaip šios rinkos lyderis ir veikia vadovaudamasi ir gerbdama Lietuvos teisę ir įstatymus, rašoma „Švyturio-Utenos alaus“ pranešime.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją