Naujasis salonas Rygos prekybos centre „Domina“ užima 400 kv. m. plotą. Iš kitų panašaus tipo parduotuvių salonas išsiskiria ypatingu, klientui patogiu prekių išdėstymu: kiekvieno prekinio ženklo kosmetika ir parfumerija išdėstyta atskirose „salose“.

Jose klientui patogu rasti norimo gamintojo produktus. Naujoje parduotuvėje pristatomi 45 prekiniai ženklai, tokie kaip „Chanel”, „Christian Dior”, „YSL”, „Guerlain”, „Elizabet Arden”, „Kenzo“, „Issey Miyake”, „Lancome” ir kt.

Naujojoje „KristiAna“ parduotuvėje ypatingas dėmesys skiriamas ir „Swarovski“ krištolo dirbiniams. Krištolo papuošalų, figūrėlių, interjero aksesuarų kolekcijos pristatomos net 30 kv. m. parduotuvės ploto erdvėje.

„Po pirmosios „KristiAna“ parduotuvės atidarymo Rygoje 2002 metais, Latvijos rinką laikome perspektyvia ir planuojame tolimesnę plėtrą. Į dviejų parduotuvių atidarymą Rygoje investavome daugiau nei 1,5 mln. eurų. Per artimiausius metus į Latvijos rinką žadame investuoti apie 5 mln. latų,“ – teigia Benas Gudelis, įmonės „KristiAna“ prezidentas.

Selektyvios kosmetikos ir parfumerijos salonas „Domina“ prekybos centre yra antroji „KristiAna“ tinklo parduotuvė Rygoje. Pirmoji parduotuvė buvo atidaryta 2002 metų gruodį. Į šią parduotuvę įmonė investavo 0,5 mln. eurų.

Didžiausias Baltijos šalyse selektyvios kosmetikos ir parfumerijos tinklas „KristiAna“ Lietuvoje veikia nuo 1994 metų. Šiuo metu prekybos tinklą jungia 15 parduotuvių – salonų Lietuvos didžiuosiuose miestuose ir Rygoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją