"Patalpas nuomojame, o į vidaus įrangą ir prekybos centro įrengimą investavome iš savo lėšų. Tikimės, kad investicijos atsipirks per 10 metų. Šiemet mūsų prekybos tinklui iš viso priklausys 50 parduotuvių", - spaudos konferencijoje pirmadienį sakė vienas iš "Armitanos" savininkų ir vadovų - prezidentas Arminas Mačys.

Jo teigimu, šiemet visų prekybos centrų bendri pardavimai turėtų išaugti maždaug 20 proc. iki 79 mln. litų. 2003 metais "Armitanos" apyvarta sudarė 65,8 mln. litų.

Šiemet bendrovė Lietuvos pirkėjams pristatė Europoje gerai žinomą Didžiosios Britanijos prekybos tinklą BHS. Jo pirmoji parduotuvė buvo atidaryta Vilniaus prekybos centre "Europa".

"Armitanos" direktorė Gitana Mačienė sakė, kad naujame "Flagman" centre, kuris įsikūrė strategiškai labai geroje vietoje ir kuris užims 7 tūkst. kv. metrų plotą, BHS tinklo prekės visai šeimai užims didžiausią dalį.

"Vaikiškų drabužių rinka Lietuvoje dar nėra užpildyta, o jų pasirinkimas palyginti nedidelis. Tikimės, kad BHS tinklas tenkins ir kitų šeimos narių poreikius, nes jis prekiauja daugiau klasikiniais, palyginti nebrangiais drabužiais", - tvirtino direktorė.

"Flagman" taip pat įsikurs lietuviškų laisvalaikio ir sporto drabužių gamintoja "Audimas", moteriškų drabužių "Exten", "E5 Mode" kolekcijos, "Reno", "Žygio batai", galanterijos, gintaro, suvenyrų, juvelyrinių dirbinių ir kiti skyriai.

Apie 80 proc. ploto bus skirta drabužiams, 15 proc. - avalynei, likusi dalis - kitoms prekėms.

Šis pirmasis tokio pobūdžio "Armitana" projektas sukūrė daugiau kaip 150 naujų darbo vietų. Prognozuojama, kad "Flagman" centre per dieną apsilankys apie 9 tūkst. pirkėjų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją