Prieš patekdamas į įprastų prekybos centrų lentynas, Utenos "Auksinis" pirmiausia atsidūrė didžiausio Lietuvoje aukso dirbinių prekybos tinklo "Aukso centras" parduotuvių vitrinose. "Aukso centro" direktorius Valdemaras Jaroševičius pasiūlymą trumpam įkurdinti alų aukso parduotuvėse priėmė nedvejodamas.

"Man toks eksperimentas pasirodė įdomus. Auksu gali būti vadinamas ne tik metalas. Juk alus, jei jis pasižymi išskirtinėmis savybėmis, taip pat gali būti auksinis. Todėl "Aukso centras" jam labai tinkama vieta", - sakė jis.

Praėjusiais metais "Švyturys - Utenos alus" užėmė 48,57 proc. Lietuvos alaus rinkos.

Didžiausios šalyje alaus gamybos bendrovės "Švyturys - Utenos alus" apyvarta praėjusiais metais išaugo 7,54 proc. - iki rekordinės 301 mln. litų apimties. Užpernai ji buvo 279,9 mln. litų.

Pagrindinis "Švyturio - Utenos alaus" akcininkas - Skandinavijos koncernas "Baltic Beverages Holding" (BBH), valdantis 75,85 procento bendrovės akcijų. Koncerno BBH akcijas lygiomis dalimis - po 50 procentų - valdo Danijos kompanija "Carlsberg" bei Didžiosios Britanijos alaus milžinė "Scottish&Newcastle".

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją