Konsoliduoti grupės pardavimai ketvirtąjį 2010 metų ketvirtį sudarė 17,9 mln. Lt. (5,2 mln. EUR) ir buvo 13,3 proc. Didesni, palyginti su 2009 m. atitinkamu laikotarpiu. Nuo metų pradžios konsoliduoti pardavimai siekė 70,7 mln. Lt. (20,5 mln. EUR) ir buvo 0,5 proc. didesni nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

„2010 metais pardavimai jau neženkliai augo ir tai buvo pirmas metinis pardavimų augimas nuo 2004 m. Bendrovė ir toliau pagrindinį dėmesį skiria klientams, kurie orientuojasi į aukštesnės pridėtinės vertės, ekologiškus aukštos kokybės gaminius, gerą aptarnavimą ir spartų užsakymų vykdymą. Lietuvos rinkoje aktyviau dirbame su nuosavais prekiniais ženklais, kurių pardavimai auga nežiūrint vyravusių neigiamų vidinės rinkos vartojimo tendencijų.

Tenka pabrėžti, kad didžiausias 2010 m. bendrovės iššūkis buvo medvinės ir iš jos gaminamų verpalų kainų šuolis. Vien per antrąjį 2010 m. pusmetį medvilnės kaina padvigubėjo ir pasiekė rekordinį per dešimtmetį kainų lygį. Dėl aštrios konkurencijos žaliavos pabrangimą perkelti vien klientams nebuvo įmanoma, todėl laukiame kiek prastesnių paskutiniojo 2010 metų ketvirčio veiklos pelno rezultatų, nepaisant gerėjančių pardavimų tendencijų,“ - teigia AB „Utenos trikotažas“ generalinis direktorius Nerijus Vilūnas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją