Įsibėgėjęs pakilimo taku viršgarsinis lėktuvas per 30 sekundžių išvystė daugiau nei 300 kilometrų per valandą greitį. Saugos kontrolieriai pernai nutūpdė visus "Concorde", kai po pakilimo iš Paryžiaus oro uosto sprogus padangai sudužo "Air France" "Concorde" lėktuvas.

"Air France" po katastrofos keletą kartų skraidino "Concorde" lėktuvus, tačiau tik tam, kad perkeltų juos iš vieno oro uosto į kitą.

Bandomojo skrydžio metu britų inžinieriai ketino patikrinti, ar pakeitimai, padaryti lėktuvui, nepaveikė jo darbo. Nors laboratorijose dirbantys inžinieriai tiki, kad pakeitimai padarys lėktuvą saugesnį, saugos kontrolieriai neleis "Concorde" teikti komercinių paslaugų, kol nebus visiškai patenkinti lainerio galimybėmis.

Praėjusiais metais per "Concorde" katastrofą sprogus padangai gumos atplaišos prakiurdė degalų baką, kilo gaisras, du varikliai nustojo dirbti. Lėktuvas dar mėgino skristi, kol nesustojo paskutinis variklis ir jis nenukrito ant žemės. Per šią katastrofą žuvo 113 žmonių.

Antradienį "British Airways" "Concorde" lėktuvas išskrido į Islandiją ir atgal, kad inžinieriai galėtų įsitikinti naujų, už plieną tvirtesnės medžiagos įdėklų degalų bakuose veiksmingumu. Įdėklai turi ne tik apsaugoti bakus nuo degalų nutekėjimo ir galimo prakiurdymo, reikia užtikrinti, kad degalai laisvai cirkuliuotų ir vėsintų lėktuvo paviršių, kuris įkaista skrydžio metu.

"Michelin" taip pat sukūrė naujas padangas, kurios bandomos važiuojant dideliu greičiu per metalo objektus, nors "British Airways" labiau domina degalų bako sutvirtinimas, nes ir anksčiau pasitaikydavo, kad padangos sprogdavo, tačiau tai neturėdavo ypatingo poveikio lėktuvams.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją