Instituto vadovė Odeta Bložienė „Žinių radijui“ sakė: „Tai daugiau net nei pusė pirkinių, atsiduriančių mūsų krepšelyje, patenka ten impulsyviai. Tyrimai rodo, kad žmonės yra paveikiami, gan lengvai paveikiami įvairiausių rinkodarinių priemonių. Aš visą laiką siūlau pasiruošti savo planą, savo sąrašą kam ir ką turiu nupirkti ir jo laikytis, taip pat turėti laiko ir pinigų limitą parduotuvė, kuris padės išvengti nereikalingų pirkinių”.

Pasak jos, prekybininkai naudoja įvairias rinkodaros priemones, siekdami padidinti savo pelną.

Taip pat labai didelę įtaką, škotų specialistų atlikto tyrimo duomenimis, padidėjusioms namų išlaidoms įtaką daro vaikai, kuriuos rinkodaros specialistai vilioja žaislų kolekcijomis, ryškiomis pakuočių spalvomis ir kt. priemonėmis.