Vieni didžiausių pasaulyje “Carlsberg” aludariai išleido specialią skardinių partiją norėdami pažymėti, jog remia Europos futbolo čempionatą, kuris šių metų birželio ir liepos mėnesiais vyks Portugalijoje.

Lietuvoje dar nematytas reljefines alaus skardines pagamino Švedijos įmonė “Rexam”, kuri yra didžiausia gėrimų skardinių gamintoja pasaulyje. Vienas naujausių “Rexam” gaminių – reljefinės skardinės yra skirtos būtent alui, nes iš vidaus yra dengiamos specialiu apsauginiu sluoksniu, neleidžiančiu gėrimui susiliesti su metalu ir visiškai nekeičiančios alaus skonio bei kokybės.

Danų kompanijos vadovybė nutarė į Baltijos šalių rinkas ne importuoti kitose Europos šalyse pagaminto alaus skardines, tačiau Baltijos šalis aprūpinti būtent “Švyturio” darykloje virtu “Carlsberg” alumi.

“Pasirinkome kiek brangesnį variantą, tačiau norime, kad Baltijos šalyse būtų parduodamas “Švyturyje” verdamas “Carlsberg”. Nuolatinis pardavimų didėjimas rodo, jog vartotojai labai aukštai vertina Klaipėdos darykloje verdamą “Carlsberg”alų, - teigė “Carlsberg” Baltijos šalių vadovė Nomeda Ryysgard.

“Švyturio” alaus darykloje “Carlsberg” alus buvo pradėtas virti 2000-iais metais, gavus Danijos aludarių licenciją. Iki šiol ji išlieka vienintele Baltijos šalių aludariams suteikta licencija virti tarptautinio prekės ženklo alų.

Per 2003 metus Baltijos šalyse buvo parduota 4,4 milijono litrų “Carlsberg” alaus. Tai 63 procentais daugiau nei 2002-siais. Pernai Lietuvoje “Carlsberg” pavyko beveik dvigubai padidinti užimamą rinkos dalį. Rinkos tyrimų bendrovės “AC Nielsen” duomenimis, “Carlsberg” alaus pardavimai Lietuvoje sudaro net 70 procentų tarptautinio “premium” alaus segmento rinkos dalies.

Planuojama, jog šiemet “Carlsberg” pardavimai Lietuvoje augs maždaug 30 procentų. Specialistų teigimu, pardavimų didėjimui didelės įtakos turės su Europos futbolo čempionatu susijusios reklaminės ir pardavimų akcijos, kurių metu bus galima laimėti bilietus ir keliones į finalines čempionato varžybas Portugalijoje bei galimybės įteikti prizus geriausiems žemyno futbolininkams.

N.Ryysgard neatmetė galimybės, jog vartotojams palankiai įvertinus šią pakuotę, “Carlsberg” gali Baltijos šalyse nuolat pardavinėti alų skardinėse. “Tačiau Europos čempionatui skirta partija niekada nebus kartojama. Tikimės, kad futbolo aistruoliai palankiai vertins patogią pakuotę stebėdami su draugais čempionato kovas”, - teigė N.Ryysgard. Prieš 150 metų Danijoje įkurta alaus darykla “Carlsberg” yra viena didžiausių pasaulio aludarių. Jos gaminama produkcija parduodama 150 šalių, o gaminama 103 daryklose 49 valstybėse. “Carlsberg” pagal pardavimų kiekį yra sparčiausiai augantis tarptautinis alaus prekės ženklas pasaulyje.

“Carlsberg” per Skandinavijos koncerną “Baltic Beverages Holding” valdo Lietuvos alaus rinkos lyderę UAB “Švyturys-Utenos alus”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją