„Asociaciją įkurti paskatino ne tik siekis plėtoti bei tobulinti rinkos tyrimų sritį, diskutuoti bei dalintis patirtimi su kolegomis, bet ir būtinybė gerinti Lietuvos įstatyminę bazę. Šiuo metu kasdienę rinkos tyrėjų veiklą trikdo šalies įstatymuose numatyti draudimai ar apribojimai, kurie dažniausiai prieštarauja elementariai logikai. Kitas mums itin aktualus klausimas – autorinės teisės. Lietuvoje nuolat susiduriame su intelektualinės nuosavybės vagystėmis arba neteisėtu rinkos tyrėjų informacijos naudojimusi. Todėl sieksime ne tik patys dirbti pagal aukštus profesinius ir etikos standartus, bet skatinsime tai daryti ir kitus šalies verslo atstovus“, – teigia Lietuvos rinkos ir socialinių tyrimų asociacijos prezidentas Artūras Urbonavičius.

Pasak A. Urbonavičiaus, be siekio tobulinti šalies įstatyminę bazę ir užtikrinti, kad rinkos tyrimų informacija būtų naudojama teisėtai, jo vadovaujama asociacija taip pat stengsis nuolat plėsti rinką bei šviesti bei informuoti visuomenę ir žiniasklaidą apie rinkos tyrimus.

Lietuvos rinkos tyrimų industrijos apyvarta 2009 m. sudarė daugiau nei 39 milijonus Lt. Lyginant su 2008 m., ši rinka susitraukė 12 proc. Visame pasaulyje rinkos tyrimų industrija 2009 metais sumažėjo 4,6 proc.

Lietuvos rinkos ir socialinių tyrimų asociacija buvo įsteigta šių metų spalio 21 d. Šiuo metu asociacija vienija šias rinkos tyrimų įmones: „GFK Custom Research Baltic“, IMS Health, „AC Nielsen Baltic“, „Norstat“, „Rait“, „SIC Gallup Media“/TNS, „Slapto pirkėjo tyrimai/Spect-Dive“, „Socialinės informacijos centras“, „Synopticom“, „GFK Retail and Technologies Baltic“, „Rinkos tyrimų centras“ ir „Vilmorus“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją