„Pastaruosius dvejus metus daug dėmesio skyrėme parduotuvių tinklo plėtrai ir investicijoms į naujas technologijas bei efektyvesnį įmonės valdymą. Geri praėjusių metų pelningumo rodikliai yra tiesiog kryptingų investicijų rezultatas“, – sakė „Audimo“ Valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis. Pasak jo, šie žingsniai leidžia tikėtis naujų kontraktų, didesnio konkurencingumo ir pelningumo 2004 metais.

Per praėjusius metus bendrovė atidarė jau antrąją savo vardo parduotuvę Latvijoje, o metų pabaigoje – žengė ir į Estijos rinką. 2003 metais drabužių su „Audimo“ prekės ženklu pardavimai išaugo 7 procentais ir sudarė 15,52 mln. litų.

„Aktyvi mūsų prekinių ženklų plėtros strategija Baltijos šalyse sudaro sąlygas kovoti dėl rinkos dalies ir aktyviai konkuruoti su sportinių drabužių gamintojais“, – teigė R.Povilaitis. Šiuo metu bendrovė valdo du prekinius ženklus: „Audimo“ drabužiai skirti fitness ir laisvalaikio sportui, o „Orange Virus“ ženklu žymima visa bendrovės gaminama krepšinio apranga.

„Didesnių pardavimų šiais metais tikimės ir dėl iš Europos Sąjungos ateisiančių užsakymų. Jaučiame nuolat augantį Vakarų kompanijų susidomėjimą mūsų produkcija, todėl sieksime dar labiau didinti gamybos apimtis“, – sakė R.Povilaitis. Numatoma, kad vien per šiuos metus apie 2 mln. litų „Audimas“ investuos į naujas gamybines technologijas bei informacines technologijas, skirtas įmonės valdymui.

Praėjusiais metais „Audimo“ apyvarta padidėjo 17 proc. ir sudarė per 72,66 mln. litų. 2002 metais bendrovės apyvarta buvo 62,04 mln. litų. Pernai „Audimo“ eksportas padidėjo daugiau kaip 21 proc. iki 59,07 mln. litų. Per 2004 metus „Audimas“ planuoja padidinti pardavimus apie 10 procentų iki 80 mln. litų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją