Vyriausybė sutiko garantuoti tik dalį paskolos - 27 mln. litų. Kelių direkcija paskolą, kaip ir visas kitas gautas paskolas, numato grąžinti iš Kelių fondo lėšų.

Bendra greitkelių modernizavimo projekto vertė - 115,55 mln. eurų. Didesnė projekto dalis bus finansuojama Europos Sąjungos programos ISPA lėšomis (65,5 mln. eurų).

Numatoma rekonstruoti Via Baltica kelią, IX ir IA koridorius ir E kelius. Po rekonstrukcijos turėtų pailgėti kelio dangos amžius ir stiprumas, sumažėti autotransporto priemonių einamosios ir kelio rutininės priežiūros išlaidos, sutrumpės kelionės laikas, sumažės avaringumas.

Be to, laikinoji Vyriausybė sutiko suteikti valstybės garantiją daliai ŠIB paskolos Kelių direkcijai. ŠIB žada suteikti 18 metų trukmės 67,4 mln. eurų vertės paskolą Lietuvos kelių (žvyrkelių) projektui finansuoti. Valstybė nutarė prisiimti tik 15 mln. litų garantinių įsipareigojimų. Paskolą numatyta grąžinti Kelių fondo lėšomis.

Bendra šio projekto vertė - 80 mln. eurų, iš kurių 12,6 mln. eurų bus finansuojama Kelių fondo lėšomis. Šio projekto tikslas - pagerinti eismo sąlygas ir susisiekimą tarp šalies rajonų, mažinti avaringumą. Lietuvos greitkelių ir žvyrkelių modernizavimo projektai įtraukti į Valstybės investicijų 2001-2003 metų programą.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją