Turizmo agentūros generalinio direktoriaus Arkadijaus Maizelio įsitikinimu, šis žingsnis bus labai naudingas tarpusavio bendradarbiavimui.

"Turizmo versle yra ypač svarbu turėti patikimą partnerį, kuris galėtų pagelbėti mūsų klientams, kas beatsitiktų. Tuo pačiu mes įsipareigojame ir BTI tinklui", - sako jis. Šiuo metu BTI apima 80 pasaulio šalių ir palaiko tokius mūsų šalies turizmo agentūros planus.

"Įvertinę šios turizmo agentūros stiprumą, užsienio investicijų lygį Lietuvoje bei vis didėjantį šalies įsitraukimą į ES veiklą, mes neabejojame milžiniškomis galimybėmis konsoliduoti tarptautinį verslą", - teigia BTI generalinis direktorius Adrijanas Vudvardas (Adrian Woodward).

Daugiausiai su verslo kelionių organizavimu dirbančia BTI kelionių vadybos kompanija "West Express" agentūra bendradarbiauja jau porą metų, nes ją vienintelę Lietuvoje tinklas pasirinko savo partnere.

Po pavadinimo pakeitimo "West Express" įstatinio kapitalo pokyčių nenumatoma, nes BTI neplanuoja finansinių investicijų į turizmo agentūrą. "Mes esame suinteresuoti tik jų technologijomis", - Eltai teigė A.Maizelis.

Be BTI, veikia dar trys panašaus tipo pasauliniai turizmo agentūrų tinklai - "Carlson Wagon Lit", "Rozen Blood" ir "American Express". Tačiau jie aktyvios veiklos Lietuvoje kol kas nevykdo. "American Express" Lietuvoje yra įkūrusi atstovybę, tačiau tai yra tik Estijos turizmo agentūros filialas.

Pati "West Express" turizmo agentūra yra akredituota tarptautinės oro transporto asociacijos IATA narė. Ji Lietuvoje turi 14 biurų bei yra sukūrusi 105 darbo vietas. Agentūra orientuojasi į verslo klientus. Jos paslaugomis naudojasi Prezidentūra, Seimas, Užsienio reikalų ministerija.

Vieną didžiausių kelionių organizavimo kompanijų Baltijos šalyse valdanti UAB "Vestekspress" pernai savo apyvartą padidino 17,5 proc. - nuo 54,944 mln. iki 64,565 mln. litų, o ikimokestinį pelną - nuo 585 tūkst. iki 696 tūkst. litų.