"Yra pavojus, kad gali nebelikti gėrimų su gamintojų prekių ženklais, tačiau dabar mums lieka džiaugtis, kad būtent mes gaminsime "Maximos" gėrimus", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė "Švenčionėlių vaisvandenių" komercijos direktorė Vilma Martinkaitienė.

"Maxima" gaivieji gėrimai tinkle pasirodys vasario pabaigoje-kovo pradžioje. "Švenčionėlių vaisvandeniams" tai ne pirmas "VP Market" užsakymas, bendrovė jam gamina "T-Market" gėrimus.

"Maximos" gaivieji gėrimai konkuruos su kitais gėrimais, turės savo pirkėją. Kitų gamintojų gėrimų lentynose tikrai nesumažės", - tikino "VP Market" atstovė ryšiams su visuomene Viktorija Jakubauskaitė.

Netrukus tinklas vartotojams su "Maximos" ženklu pateiks ir gazuoto vandens, sulčių.

Sausio viduryje natūralų 1,5 litro mineralinį vandenį "Maxima" į prekybos centrus pradėjo tiekti bendrovė "Neptūno vandenys".

"VP Market" yra stambus prekybos tinklas, todėl mums svarbus šis užsakymas. Jis gamintoją savo prekės ženklui rinkosi, atsižvelgdamas į kokybę. Be to, mes neišnaudojame savo gamybos pajėgumų", - teigė "Neptūno vandenų" direktorius Gintas Petrus.

"Neptūno vandenys" šiam prekybos tinklui tiekė vandenį "Neptūnas", dėl tolesnio jo buvimo prekybos tinkle dabar vyksta derybos.

Nacionalinės gėrimų gamintojų asociacijos prezidentas Eligijus Survila mano, kad nuosavi tinklų prekės ženklai nėra labai blogai, nes duoda gamintojams darbo. Kita vertus, anot jo, gamintojai nėra tikri, kiek laiko turės tokį užsakymą, nes kiekvienu momentu konkurentas prekybos tinklui gali pateikti geresnį pasiūlymą.

E.Survilos skaičiavimu, kiekvienais metais apie 30 proc. mažėja gaiviųjų gėrimų gamintojų: "Iš praeityje buvusių 40 įmonių aktyvių telieka apie 10 bendrovių", - sakė jis.