Nors AB „Utenos trikotažas“ pardavimai auga jau kelis ketvirčius iš eilės, šie rezultatai yra mažesni nei praėjusiais metais. Pirmąjį 2010 m. pusmetį bendrovės pardavimai siekė 30,1 mln. Lt, tai 11 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. „Utenos trikotažo“ grupės konsoliduoti pardavimai pirmąjį šių metų pusmetį sudarė 35,2 mln. Lt ir buvo 11 proc. mažesni nei tuo pačiu periodu pernai.

Antrąjį šių metų ketvirtį, lyginant su pirmuoju, bendrovės pardavimai padidėjo 9 proc. ir sudarė 15,7 mln. Lt., tuo tarpu atitinkami grupės rezultatai siekė 18,2 mln. Lt, ir buvo 6 proc. didesni nei per pirmąjį šių metų ketvirtį.

Pasak AB „Utenos trikotažas“ vadovo Nerijaus Vilūno, nepaisant sumažėjusių veiklos apimčių, bendrovės ir grupės veikla yra pelninga. Tai nulėmė ne tik efektyvesnis valdymas, našesnė gamyba ir griežta kaštų kontrolė, bet ir aktyvus darbas su esamais ir naujais klientais.

Tokių AB „Utenos trikotažas“ prekinių ženklų kaip „Rokas“, „Gunda“ ar „Eko“ linijos pardavimai, palyginus su pernai metų pirmuoju pusmečiu, šiemet išaugo beveik 20 proc., kai tuo pat metu drabužių rinka Lietuvoje smuko apie 18 proc.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją