„Dėl vasaros ir reikėtų tikėtis tam tikro vartotojų nuomonės atšilimo. Karšta vasara suteikia impulsą sezoniškumui, gerokai padaugėja sezoninių darbų. Išskyrus tai, mes nelabai matome priežasčių, kodėl lūkesčiai galėtų smarkiai gerėti", - sako Jekaterina Rojaka, DnB NORD grupės vyriausioji ekonomistė.

Sociologas Romas Lazutka pažymi, kad vartotojų nuotaikas lemia ne tik reali asmeninė jų padėtis, bet ir gaunama teigiama informacija: fiksuojamas ekonomikos augimas, nedarbo lygis taip stipriai nebeauga, neigiamų naujienų taip pat nėra.

"Daug lemia ir Vyriausybės, Seimo atostogos. Deficitas išlieka, ir Vyriausybė bandys jį mažinti, bet apie tai pasigirs tik po atostogų. Taigi vasarą tų blogų žinių nebuvo, su ankstesnėmis žmonės jau susigyveno. Nėra kokių nors netikėtumų", - sako sociologas. Dabartinę padėtį ekonomistai vertina daugiau kaip pesimizmo mažėjimą, o ne optimizmo augimą.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją