Kritus statybos sektoriui, susitraukė ir buitinės technikos rinka. Vilčių atsitiesti pardavėjams suteikė ne tik prognozės, kad išaugs vartojimas, bet ir jau prabėgęs futbolo ar artėjantis krepšinio čempionatai.

„Šių laikotarpių nepanaudoti akcijoms būtų kvaila“, – pripažino buitinės technikos prekybos tinklo „Elektromarkt” rinkodaros vadovas Irmantas Viliūnas.

Praėjusį savaitgalį pradėta „Elektromarkt” nuolaidų akcija tinklo šeimininkus nuteikė optimistiškai – mažiau paklausių didesnės įstrižainės televizorių paklausa ūgtelėjo dvigubai.

„Žmogui reikia motyvo pirkti. Žinoma, daug lemia ir kaina. Bet sakyti, kad žmonės jau lengviau išsiskiria su pinigais, dar negalėčiau“, – apgailestavo „Elektromarkt” rinkodaros vadovas.

Kad artėjantis krepšinio čempionatas nesukėlė pirkimo karštligės, tikino ir kitas buitinės technikos pardavėjas „Topo centras“.

„Matyt, pirkėjai šiuo metu rūpinasi artėjančiais mokslo metais. Kur kas daugiau perkama kompiuterių“, – svarstė „Topo centro“ generalinis direktorius Erlandas Jakubonis.

Jis tikisi, kad įsibėgėjus čempionatui išaugs ir susidomėjimas „Topo centro” siūloma akcija.

Jei čempionate lietuviai iškovotų aukso medalius, pardavėjai įsipareigoja pirkėjams grąžinti 100 proc. įsigyto vieno modelio televizoriaus vertės. Laimėjus bronzos ir sidabro medalius į pirkėjų kišenes grįš atitinkamai 50 ir 70 proc. išleistos sumos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją