Birželį-liepą, palyginti su pernai, „Elektromarkto" tinkle išaugo televizorių pardavimai.

"Tik bėda, kad jų kaina smarkai kritusi, turi parduoti dukart daugiau, kad uždirbtum tą patį. O rugsėjį, kai prasidės mokslo metai, laukiame kompiuterių prekybos pagyvėjimo", - aiškina Ruslanas Šaraškinas, "Elektromarkto" vadovas.

Darius Gaudiešius, IĮ, valdančios prekybos tinklą "Techasas", savininkas, irgi sako, kad apie rinkos atsigavimą kalbėti dar negalima: "Tai būtų naivu, nes žmonių pajamos nedidėja. Tiesa, truputį geresni II ketvirčio šalies makroekonominiai rodikliai buvo sukėlę mažutę vartojimo bangelę. Tačiau baimė dėl šildymo sezonu išaugsiančių išlaidų greičiausiai užgoš optimizmą ir technikos vartojimas II pusmetį išliks pernai metų lygio arba smuks 5 proc."

Kad jau prasideda atsigavimas, VŽ yra teigęs ir Aurelijus Rusteika, prekybos tinklą "Topo centras" valdančios "Topo grupės" valdybos pirmininkas. Pasak jo, liepa buvo pirmas mėnuo po ilgo laiko, kai šio tinklo pardavimai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų mėnesiu, nebesmuko, o 8-9 proc. pakilo. Rodikliai pagerėjo, nes liepą dėl karščių žmonės pirko daugiau šaldytuvų, daugiau parduota ir televizorių.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją