Bendrovės komercijos direktorius Robertas Šnaras sako, kad pastaruoju metu pastebimos vartojimo kultūros permainos - vis labiau populiarėja silpni ir vidutinio stiprumo alkoholiniai gėrimai, ypač kokteiliai ir įvairios trauktinės.
"Juodieji serbentai nuo senų laikų yra vienas pagrindinių trauktinių komponentų. Atlikus analizę paaiškėjo, kad ir šiuo metu juodųjų serbentų skonis yra vienas iš populiariausių. Stengėmės surasti kuo originalesnę receptūrą ir pritaikyti ją prie šiuolaikinių technologijų", - teigė R. Šnaras.
"Birštono mineraliniai vandenys" pernai pasiekė 8,829 mln. litų apyvartą, o šiemet planuoja didesnius nei 10 mln. litų pardavimus. Pernai apyvarta augo 35,8 proc. - 2002 metais ji siekė 6,5 mln. litų.
Šiemet augimą iš esmės nulėmė nauji produktai - prieš vasaros sezoną rinkai buvo pateiktas aukščiausios kokybės mineralizuotas negazuotas ir gazuotas vanduo "Aqville", taip pat išaugo tradicinio natūralaus mineralinio vandens "Vytautas" ir "Birutė" paklausa.
Lietuvoje šiemet mineralinio vandens rinka augo, augimo tendencijos prognozuojamos ir ateityje.
"Birštono mineraliniai vandenys" dar gamina "Birštonas", "BMV", "Verdenė", "Euro" prekinių ženklų vandenis. Į Latviją eksportuojamas mineralizuotas vanduo "Euro" - tai bendras "Birštono mineralinių vandenų" ir Latvijos Europos komiteto projektas.
"Birštono mineraliniai vandenys" užima apie 8 proc. Lietuvos mineralinio vandens rinkos, įmonė priklauso koncernui "MG Baltic".