„Įvertinant, kad praėjusiais metais Lietuvoje ekonominė krizė buvo pasiekusi piką, krito net būtiniausių prekių vartojimas ir ženkliai augo nedarbas, „Tez tour“ ėmėsi visų priemonių, kad sudarytų palankias sąlygas žmonėms atostogauti net krizės laikmečiu. Todėl vidutinę kelionės kainą mažinome 20 proc.,“ - sakė „Tez tour“ Lietuvoje direktorius Aleksandras Sukovas.

Praėjusius metus lyginant su 2008 m., „Tez tour“ veiklos sąnaudos buvo sumažintos nuo 6,7 mln. litų iki 4,3 mln. Nepaisant ženkliai susitraukusios Lietuvos turizmo rinkos, per 2009 metus kelionių organizatorius „Tez tour“ atostogas organizavo 61 tūkst. keliautojų iš Lietuvos ir sustiprino savo pozicijas rinkoje. Praėjusiais metais „Tez tour“ Lietuvoje dirbo 41 darbuotojas.

Pasak bendrovės, įveikti ekonominę krizę padėjo pasiektos mažesnės kelionių savikainos ir įmonių tinklo kaštų ekonomijos. Kainos mažėjimas ir tinkamai paruoštas skrydžių planas, turėjo teigiamos įtakos lėktuvų užpildymui – „Tez tour“ organizuojamų kelionių lėktuvai buvo užpildyti beveik 99 proc.